Nejčastější otázky
Otázky?
Jak objednat?
Vy si vyberete položku zda požadujete vyprat či vyčistit oděv. Zvolíte daný počet kusů a následně vložíte do košíku. Je nutné u každé položky zadat termín vyzvednutí (čas kdy mát čas předat nám Vaše oděvy)
Následně v košíku si VYBERETE čas dodání vytížené objednávky zpět.
Tyto dva časy je nutné zadat. Bez nich není možné objednávku zajistit.
Lze objednat vyřídit přes telefon nebo jen přes e-shop?
Přes telefon lze zajistit pouze velké objemy s individuální cenovou nabídkou. Velké objemy jsou považovány od 100 kg výše.
Když nemohu nalézt druh oblečení v nabídce?
Vyberte nejpodobnější a zadejte do košíku. Případně lze se domluvit telefonicky.
Co dělat když potřebuji službu zrušit?
Po přihlášení do klientského profilu lze zrušit objednávku.
Na odkaze v potvrzení objednávky.
Vše nejpozději 2 hodiny před vyzvednutím zásilky.
Vyzvednutí a doručení?
Vyzvednutí a doručení probíhá ve Vámi vybraném čase . Dopravu zajišťuje společnost Messenger.
Platba - možnosti úhrady?
Platba za objednávky probíhá přes bránu GO PAY. Objednávky lze hradit pouze kartou , bankovním převodem.
Reklamace?
Reklamace přijímáme pouze přes reklamační formulář.ZDE