Nejčastější otázky

Otázky?

Jak objednat?

Vy si vyberete položku zda požadujete vyprat či vyčistit oděv. Zvolíte daný počet kusů a následně vložíte do košíku. Je nutné u každé položky zadat termín vyzvednutí (čas kdy mát čas předat nám Vaše oděvy)

Následně v košíku si VYBERETE čas dodání vytížené objednávky zpět. 

Tyto dva časy je nutné zadat. Bez nich není možné objednávku zajistit.

Lze objednat vyřídit přes telefon nebo jen přes e-shop?

Přes telefon lze zajistit pouze velké objemy s individuální cenovou nabídkou. Velké objemy jsou považovány od 100 kg výše.

Když nemohu nalézt druh oblečení v nabídce?

Vyberte nejpodobnější a zadejte do košíku. Případně lze se domluvit telefonicky.

Co dělat když potřebuji službu zrušit?

Po přihlášení do klientského profilu lze zrušit objednávku.

Na odkaze v potvrzení objednávky.

Vše nejpozději 2 hodiny před vyzvednutím zásilky.

Vyzvednutí a doručení?

Vyzvednutí a doručení probíhá ve Vámi vybraném čase . Dopravu zajišťuje společnost Messenger.

Platba - možnosti úhrady?

Platba za objednávky probíhá přes bránu GO PAY. Objednávky lze hradit pouze kartou , bankovním převodem.

Reklamace?

Reklamace přijímáme pouze přes reklamační formulář.ZDE